saker jag gör

  • plockar hårstrån - jag brukar ta bort lösa hårstrån som sitter på tröjor, filtar, bord, främmande människor, ofrämmande människor, hundar, lyktstolpar. ja you name it! det är nog en av de mest irriterande sakerna jag vet.
  • fixar gardiner - det låter konstigt, men om gardinen hänger fel, och att det kanske är en buckla någonstans, då är oftast jag där och fixar till det. haha
  • kollar i kylskåpet - när jag har tråkigt går jag till kylskåpet, öppnar dörren och står och inspekterar vad som finns där, jag tar sällan ut någonting att äta, utan jag kollar bara. det upprepas oftast många gånger om dagen.
  • somnar - somnar nästan alltid när jag kollar på film, oftast om jag är med någon kompis. då är det mycket lätt att jag sluter ögonlocken.
  • rapar - ibland högt som en gammal karl. inte världens fräschaste, men man måste!
  • msn - på msn måste jag matcha min visningsbild med färgen på ramen man får beroende på vilken status jag har för tillfället.
  • är rädd - för åska! sjukt rädd, lägger mig i sängen och lyssnar på musik. hihi
  • mer - vet att det är mer, men kommer inte på nu :) får fylla på om jag kommer på mer saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback