noomi rapace - lisbeth salander

jag tycker inte hon spelar bra teater alls. jag kollar på andra filmen av millenium nu, andra delen av flickan som lekte med visas på ettan, och noomi är inte jättebra om jag ska vara ärlig. hon är för stel och tom på något sätt. hennes roll är egentligen en ascool individ, som hade varit hur bra som helst om en bättre skådespelare gjort den rollen.

nu påstår jag ju inte att hon suger hästballe, menar bara att filmen hade blivit så mycket bättre med en bättre skådespelare. eller skådespelerska kanske man säger.

vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: malin r ;)

men snälla amanda. hon är den bästa på denna planet, jordens härskare, min idol. ingen hade kunnat gjort det bättre, det är hon som ÄR filmen! glömt linserna hemma?! :O

2010-04-11 @ 01:21:43
Postat av: Sus

Jag håller med dig! Dock har hon asperger och det kan innebära att hon är stel. Men jag tycker inte att hon spelar bra.

2010-04-11 @ 10:22:06
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback