nobody said it was easy

hittade en jättebra skiva hemma idag, så jag tog på mig träningskläder och körde lite aerobics här hemma. kan säga att det blev svettigt! så himla skönt att man kan göra sånt hemma faktiskt, kostar ingenting och det ger nästan lika bra resultat. nu ska jag även skära ner på godis och chips och sånt, och bli smal igen!

tro det eller ej, så var jag smal när jag gick i åttan. jag skulle väl inte påstå att jag är tjock nu, men det finns ju överdrivet mycket hull som bara är onödigt. och som ska bort! ingen fråga om saken. det ska bort! bort bort bort. vet att jag kommer må så mycket bättre sen :) både inombords och utombords.



en liten hjälpreda jag satt upp på mitt rum, så det är de första jag ser när jag vaknar, och det sista jag ser innan jag somnar. hej beach 2010, hejdå alla andra överdrivet-mycket-hull-år!

Kommentarer
Postat av: Sus

Vad duktig du är! Håll i detta nu! Du kommer att bli mycket piggare. Släpa med syrran på promenader med Elvis.

2010-04-21 @ 06:42:20
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: mormor

Du är så fin som du är mormors tjej. Men om du vill må bättre önskar jag dej LYCK TILL.

2010-04-21 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback