komm und hilf mir fliegen

(kom och hjälp mig flyga)

ja så betyder den rubriken ja. så kan ni en mening på tyska sådär, hejsan hoppsan! har inte orkar blogga de senaste dagarna, på grund av att jag inte har någonting att skriva om numera.

kan ju berätta att jag åker till stockholm på tisdag med de bästa tjejerna jag har.



vi ska bara ha det massa mys, gå på stan och må underbart. sen kommer jag hem till tråkiga snön igen. har nämligen hört att det inte är så värst mycket snö kvar i stockholm.

jag och petra ska vara ascoola med rullväskor. kommer starta en ny trend med dom tror jag ;) eller hur?

ni ser, jag kan inte ens skriva ett sammanhängande inlägg längre. herre min ge, jag får skärpa mig nu!



Kommentarer
Postat av: ppp:et

STOCKHOLM! häääär kommer vi med våra ascoola rullväskor ;)

2010-04-04 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback