elfte april tvåtusentio tjugotvå och femtiofem

idag har jag varit hängig, mycket hängig. låg ute på altan och halvsov på förmiddagen och lite in på eftermiddagen, det var ju så skönt i solen! var tvungen att ta någon paus ibland för det blev så himla varmt, sommarvärme nästan! skulle bli ännu bättre väder imorgon så det blir svårt att klä sig då :) lite senare in på eftermiddagen så bakade jag och frida en äppelpaj, den blev supergod! blev man mätt en dag till iallafall.

och petra, ber om ursäkt för att jag var "otrevlig" idag på telefon, men jag var inte helt 100% pigg då.

nu ska jag försöka bli trött och sen tagga inför en skoldag! det ska ändå bli skönt på något sätt. känns bra att komma in i sina rutiner igen, bara åtta veckor kvar nu!


Kommentarer
Postat av: ppp

aw, fisen då! tyckte det var något som inte stod rätt till jag heller.. men tänkte att om det är något så får hon säga det :) pusspåre sötan!

2010-04-12 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback