där står pojkarna på rad, de visslar och ler, trugar och ber

här hemma i skogen packas det för fullt. nu är det inte långt kvar tills det är tisdag, och stockholmsresan! jag har alltid haft problem med att packa, enda sedan jag var liten. jag glömmer alltid saker, och det är inte en grej utan det kan vara fem saker som jag helt glömmer bort. en sak jag nästan ALLTID glömmer är tandborsten, kanske det som är viktigast med allt man behöver ha?

nu ska jag ju "bara" hem till mamma så där har jag det mesta redan. det är bara kläder och smink och sådant dylikt jag behöver ta med mig.

PETRA OCH LINNEA, VI LÄR HA ETT SNACK IKVÄLL OM VAD VI SKA TA MED OSS. O-KÅ?



mina älskade armband!
det flätade och de helvita armbandet är dock trasiga och bortkastade. det tredje lever kvar efter två års tid och jag har det alltid på mig. jag har dock flätat ett nytt armband, och ska köpa ett nytt vitt i sommar. det är så fräscht!


Kommentarer
Postat av: pppp

OKÅÅÅÅÅ

2010-04-05 @ 17:15:16
Postat av: LLL

jag är PÅ, OKÅ?

2010-04-05 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback