THIS IS KILLING ME, SOFTLY

Åh, fett nervös är jag inför imorgon. 8.45 hugger dom mig med svinsprutan.
Förhoppningsvis mår jag så dåligt och får åka hem efter det, och tycka lite synd
om mig själv, men har jag otur så blir jag kvar i skolan. he he.
Och jag är helt klar i skolan känns det som, PIA redovisades idag så det kan jag
lägga i "klar"-högen, likaså huskurer-inlämning. Sen klarade jag matteprovet
(är kanske den lyckligaste i världen för det!!!!!) och så har jag en APU-plats.
Och denna vecka är ju inte sämre för att jag börjar 11.50 på onsdag :):):))):):)

ps. hade världens mysigaste och bästaste dag med ps. ds.



amanda

Kommentarer
Postat av: ppp

desamma sweetie :)

måste bli fler ggr!!!!

2009-11-09 @ 20:20:23
URL: http://ppetrasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback