KANSKE DET LÄSKIGASTE JAG VARIT MED OM

Okej.. Ni vet det där märket jag hade på benet igår, 11/11? Det såg precis ut som ett
hakkors, en symbol för nazisterna runt första och andra världskriget.
Och igårkväll så berättade min syster att vid första världskriget så blev det
vapenstillestånd den 11/11 - alltså det blev "fred".
Och märket försvann sedan under natten till idag. Så nu tänker jag på om det kanske
är en döing som har "ritat" detta märke på mitt ben, eller om det kommit av en annan
anledning eller om det var Hitler själv som gav mig en förbannelse eller nå.
Men läskigt var det, och jag ryser så fort jag tänker på det.

amanda

Kommentarer
Postat av: ppp

a rätt puckat var det ju faktiskt!

och det äckliga att det för det första såg ut som

ett hakkors och det andra att det var den 11/11...

lite skumt. men den döingen ville säkert bara säga att allt kommer lösa sig och att vi kanske inte kommer dö 2012, vad vet vi? ;)

2009-11-12 @ 22:46:48
URL: http://ppetrasimonsson.blogg.se/
Postat av: Sus

=0

2009-11-13 @ 06:36:47
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback