HÅRFÄRGNINGSDAG + GÅRDAGEN

Tar gårdagen först, eftersom det känns rätt logiskt att börja med den, eller så säger min
magkänsla att ta den först. Aja, skitsamma var det väl!

Igår hade jag spunk (damp) på mig själv hela dagen för att jag aldrig gör någonting på
helgerna, så tillslut pratade jag med min kära vän Petra och vi bestämde att jag skulle
komma hem till henne, så jag duschade på en två minuter och slängde i mig mat på
ungefär samma tid.
Väl hos petra så fixade vi oss lite, sen drog vi hem till Lina, och fick skjuts av hennes
mamma till Mobygården på 18-årsfest. Var väl rätt trevligt ett tag, men åkte hem efter
tre timmar. Somnade som en stock.

Vaknade imorse av att petra glodde på mig. Käka frukost och sen fick jag någon impuls-
grej att färga håret mörkt, så vi drog till ica och köpte hårfärg och HOKUS POKUS!
Amanda is no longer blondie :):):)):):)):) det blev skitbra!





amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback