vilken dag

alltså jag vet inte vart jag ska börja det här inlägget, haha.
jag och petra åkte till sätra och hämtade kusin, sen tog vi med oss henne
till valbo på shopping. vi åt lite tacos och kollade på massa kläder sedan
bestämde vi oss för att köpa lite gott, så jag beställde en milkshake och
en slush till kusin, varav hon får ont i magen och måste på toaletten,
i panik springer jag iväg till toaletten tätt följt av kusin,
fumlar fram två enkronor och så var problemet löst.
vi går tillbaka till petra som sitter vid ett bord med alla grejer och så går vi
och tittar på djurmagasinet, så berättar vi för henne att hon ska få köpa någon
sak för sina egna pengar hon har med sig.
hon bestämde sig för en hamster.
jag och petra sa ifrån och vi fick ett snabbt svar tillbaka;
"ni sa ju att jag fick köpa vad jag ville!"
i samma stund skyndar vi oss snabbt in på BR leksaker så vi slipper
komma hem med en hamster.
när vi ska gå och kolla på mer kläder går mitt armband sönder och
en massa pärlor strös ut över köpcentrets golv,
plockar snabbt upp pärlorna och lägger dem i fickan.
tog en buss till sandviken tjugo i sju, och buss till ockelbo därifrån
tjugo i åtta. hem och titta på eurovision song contest, är rätt slut nu efter denna
dag och ett stort grattis till er som orkade läsa denna meningslösa text :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback