vårruset med mina obogirls

igår sprang mina tjejer in våren på vårruset i gävle, alla sprang dessa
5 km på runt 30 minuter, starkt jobbat!
innan allt startade kom svt och intervjuade oss, direkt efter kom
gävle dagblad och skrev en artikel om oss, jag råkade vika ut mig i orden
liiiite för mycket tror jag. haha. jag är lat. <-- läs där.
iallafall så sov jag hos stina, vaknade imorse och satt och gosade lite
med alva, sen gick jag till skolan och skrev nationella i matte.
tiotåget hem med  christoffer och sofie som sällskap, och nu lagar jag mat :)

Kommentarer
Postat av: sandra

iiiiiiiiiiiiiiiiiiih amaaaanda! :D

2009-05-19 @ 15:26:43
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: frida

jag har stilmallen MR. anderson, vet inte vilken du har och om man gör på samma sätt.

jag gjorde iallfall så att jag gick in på redigera stilmall och letade upp #wrapper och tog bort raden som heter :

border 2px solid #00000 ;

i o med att du har prickar som ram så heter den nog inte solid utan något annat.

krångligt?

2009-05-19 @ 16:29:55
URL: http://fridaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback