tack och godnatt

skola till halv tre idag, hade ingen matte och det var sista lektionen
så fick sluta tidigare. tog trebussen till ockelbo, somnade på soffan efter
ett litet mellanmål. mamma skjutsade mig sedan till gotan, och jag öppnade
för mina körtjejer som var riktigt taggadepå sång, vilket de inte fick idag..
usch så taskig jag kände mig, men vi planerade till en uppvisning vi ska ha nästa
fredag, och det tog nästan hela kvällen.
hoppas de tycker det är spännande med uppträdande, det ska kittlas i magen
som om det vore en flock med fjärilar som bodde där! :)
pappa kom iallafall och hämtade mig och så åkte vi hem och städade och
så fixade han pannkaka till mig. så nu är det tack och godnatt
mina paintskills, haha;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback