onsdag och torsdag

ons; var på studiebesök med klassen på fängelsemuseet. ganska roligt,
med en guide som pratade sönder mina öron. fick hälsa på massa döda
snubbar, kändes lagomt konstigt. efter det gick jag hem till emelie,
och vi satte oss ute i solen ett tag och kollade i hennes skolkatalog, mys.
sen gick vi på bio, sunshine cleaning, ganska bra :) sen gick vi hem till henne
och basta och bada jacuzzi, lagomt skönt! beställde pizza sen somnade jag som
ett skott i soffan och vaknade av att emelie väckte mig och sa att hon bäddat
till mig. så då gick vi upp och la oss, somnade rätt fort måste jag säga ;)

tors; vaknade en gång varje timme från klockan 07.00. men halv elva så gick
vi ner och käkade frukost, sen kollade vi på tv ett tag.
tog tolvtåget hem, felicia hoppade på i ockelbo med sin hund. men så började
det åska och regna så då åkte hon hem igen :) skulle egentligen kört
lite agility här hemma, men vi får ta det en annan dag när det är finare :)
idag blire slappt, stockholmarna kanske kommer, och imorgon åker jag till mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback