lördag

igår var jag i skolan som vanligt, var otroligt trött på min
lärare. men det tänker jag inte berätta om här.
vi rockade loss till lite Kizz och dansade på borden, sen gick
jag ner på stan och mötte josse så vi gick och fikade på George,
kladdkaka med grädde, mums.
tog fyratåget hem, mötte frida och så gick vi till ica och köpte en
massa godis, (som vi för övrigt inte åt en gnutta av).
jag somnade i soffan hundraelva gånger, vaknade av att frida
sprutade vatten på mig med en blomspruta.... första gången
var okej, men andra gången blev jag bara arg :)

nu ska jag fixa lite frukost sen ska jag och frida rensa våra
garderober när hon kommer hem från agility.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback