lördag och söndag

lördag - när jag hade solat klart så käkade jag lite mat, duschade och
gjorde mig iordning, sen åkte jag till felicia.
vid sjutiden gick vi till näsbacken där vi skulle vara några tjejer och grilla.
hade lite problem med grillarna men maten blev klar iaf :) drog sedan till
gäveränge och spelade brännboll med massa folk, sen cyklade vi hem och
kollade på film, somnade dock efter några minuter...

söndag - vaknade runt halv elva tror jag. gick ner och åt frukost sen kom petra
och då gick vi med hundarna ner till sjön så dom fick bada.
jag och felicia satte oss sen på bron och hade det hur bra som helst.
och det här är lätt den bästa helgen jag haft på länge! tack älskade tjejer.









1, quy och lovisa
2, lina, rebecka och jenny
3, lovisa, julia, lisa, malin, jenny och lina
4, quy, lovisa, julia och lisa
5, felicia
6, quy och julia
7, jag

Kommentarer
Postat av: felicia

amanda, du är guld värd.

2009-05-31 @ 20:03:10
Postat av: Ingen sommar

Amanda är fin <3

2009-06-01 @ 23:28:02
Postat av: t

härliga bilder!

2009-06-06 @ 14:27:48
URL: http://tmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback