tisdag

har otrolig ont i halsen, har haft det hela dan.
dagisbaciller som spökar igen skulle jag tro,
det är väldigt många barn som är sjuka nu så..
de yngsta barnen var på utflykt idag, varav de träffade
på min katt och en naken karl.
    slutade vid klockan fem och så åkte jag och mamma
fram och köpte hårfärg till mig, så vi har haft en liten
salong här hemma idag med färgning av hår.
mitt blev väl sådär, men det är alltid så i början.
jag saknar sommaren och jag saknar ida!
men på fredag ska jag med och hämta ida i Bollnäs
så ska vi gå ut och äta.
och så sticker jag och mathilda til Bergvik på lördag,
fullspäckad helg med andra ord.

slänger in några bilder





Kommentarer
Postat av: idah

saknar dig sjukt mycket ! <3

2009-03-24 @ 22:41:02
URL: http://idddah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback