APU

jag har så fullt upp med min APU* nu så jag
har nästan ingen tid till att sitta vid datorn och blogga.
nu var det så längesen så jag offrar lite tid till att
skriva av mig lite snabbt.
jag är på en förskola här i ockelbo, med barn som är
mellan 3-5 år. (kanske världens sötaste!)
personalen är underbar och rutinerna och allting
är underbart. det är så fritt och roligt allting som de
gör. de leker ute i snöhögar, ritar, bygger pussel och
spelar spel. de brottas och "krigar".
jag skulle aldrig byta den här platsen mot någon annan.
jag ger verkligen 120% varenda dag.
hoppas att jag gör ett gott intryck hos både barn, föräldrar
och personal. jag är så glad! :)
betyg 5/5 alltså.

*APU = Arbetsplatsförlagd Utbildning (praktik, prao)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback