träd över kraftledningen

skulle börja halv tolv idag, så skulle ta halv tio tåget in. klockan nio ringde
petra som en tok och väckte mig, jag slänge på mig kläder sen sprang jag
till station, när tåget rullade in så blev vi ståendes i ockelbo ett bra tag innan
vi fick reda på att det var ett träd som hade fallit över kraftledning som gjorde
så att vi inte kunde ta tåget in till gävle, det kom bussar istället, men de blev
uppfyllda väldigt snabbt eftersom hela tåget hoppade av.
så jag och petra gick hem till mig, lagade mat och kollade på film. mys.
nu ska jag sjunga singstar med frida, sen blire en powernap och sedan
iväg till gotan för avslutning med mina körtjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback