snacka om krångeldag

alltså, jag vet inte vart jag ska börja detta inlägg nånstans. kan ju börja
med att be om förlåtelse för min dåliga uppdatering.
sen kan jag berätta om min resa in till skolan, som började bra, tills vi kom
oslättfors, som ligger mellan ockelbo och gävle, då de ropade ut att ett
elhus hade brunnit upp och vi fick inte åka till gävle, så vi fick stå på kö.
stod stilla i 45 minuter. kom till gävle kvart i nio, istället för tjugo i åtta.
tog bussen till hemsta och där satt linnea och väntade på mig, gick till
hemlingbybacken och väntade på resten av klasserna.
började dagen med tipspromenad, och då gick jag med angelica ifrån bf1a.
sen fortsatte dagen med massa lekar och övningar. fick tårta av mimmi också,
mums. skulle ta tvåtåget hem, men då var det ersatt med buss istället, så
jag fick åka buss till ockelbo, sen byta till tåg där som skulle ta mig till lingbo.
satt i ockelbo ungefär en halvtimme, så jag kom till lingbo ungefär halv fyra.
rätt segt. men jag duschade iallafall nyss så ska jag iväg och kolla på min
kusins skolavslutning.
grattis till er som orkade läsa! :)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Söt bild! :)

2009-06-09 @ 17:22:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback