sims två

haha, jag har blivit barn igen. installerade sims 2 på min dator och spelade det
ett tag, det funkade inte att fuska till sig pengar så båda mina "simmar" fick skaffa
jobb, haha skapligt bra att ha 200 kr att leva på.
iallafall så åkte jag upp till rönnåsen och kollade hur sommarjobbet skulle bli,
ska typ grädda våfflor och vara som en liten cafévärdinna.
var på fotboll med söta tjejer nyss och nu ska jag gå och dö eller nåt, har tråkigt redan.

♥   har funderat på att starta någonting på min blogg som liknar "veckans blogg" eller
"veckans glass" haha, någonting liknande, men ni får vara med och bestämma kära
läsare, snälla, ge lite tips på vad ni vill läsa om på min blogg, det skulle hjälpa
mig så otroligt mycket! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

kö veckans blogg och låt mig va med (a) hah

2009-06-21 @ 17:01:49
URL: http://eemeliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback