shoppingdag

åkte in till stan idag med ida och frida, trallade runt på olika skoaffärer och tillslut
hittade jag äntligen ett par gladiatorsandaler som jag letat efter så länge.
käkade på max, fick ett och annat skrattanfall, och sen glass på McDonalds.
tog en promenad hem från station och möttes av 6-7 kossor som såg ganska
hungriga ut, vågade inte gå förbi dom så våran granne kom ut och tog bort dom :')
och idag bestämde jag och frida att vi ska köpa en pool, kommer bli asnice!
imorgon åker jag upp till rönnåsen och kollar lite på hur mitt sommarjobb kommer
se ut, sen hem till mamma och vara kattvakt. får se vad som händer, puss
skorna såg ut ungefär såhär;

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: aha, men det verkar så kul att köra bil, hih!

vilket datum i januari då :D? kram

2009-06-17 @ 16:37:58
URL: http://faaunny.blogg.se/
Postat av: klara

jättesnygga skor! :)

2009-06-18 @ 03:08:01
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback