övningskört - igen

japp jag har övningskört för andra gången, denna gång mötte jag ingen traktor
eller någon mötande bil. allt gick hur bra som helst, jag kunde gasa, bromsa, koppla,
växla, backa, kolla i backspeglar och till och med få motorstopp. rätt duktig.
när jag och pappa åkte upp i skogen var jag jättenervös och vågade knappt åka ner
för backar med bilen för jag trodde jag skulle tappa kontrollen helt.
men jag fick snabbt tillbaka modet igen och gasade på i skogen, haha rallykalle.
nästa gång måste syster vara med, kommer vara en upplevelse hon sent kommer glömma.


jag, frida och ida

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :/

Jag kunde har gått på en skola som är nämre men den är så tråkig haha.

2009-06-16 @ 13:08:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: aah, jo men det blev ju rätt fint idag, och imorn med :)!

jag längtar som fan till jag får börja, i januari.. uuh :(

2009-06-16 @ 17:32:27
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback