min midsommar

sådärja, nu ska jag berätta lite snabbt om min midsommar.
gick upp runt klockan 9 och väckte frida, käkade brunch sen cyklade vi till
ida, gick därifrån till parken och kollade på traktortåget, spelade på chokladhjul,
köpte massa lotter och sjöng med till "små grodorna". när vi sedan tröttnat på
det så gick vi hem till ida och hämtade cyklarna så åkte vi hem och spelade lite
sims 2, fixade oss på nytt sen kom massa släkt på middag. grillade lite och myste.
for iväg till kollo en sväng och träffade christoffer, petra m.f, trevligt men
fruktansvärt tråkigt, haha. så vi cyklade hem igen, satt på altan ett tag sen åkte alla
hem. runt klockan 01.00 cyklade jag iväg med pappa och frippe (farbror) till deras
kompis, satt där ett tag och jag kollade på tv och lyssnade på deras snack.
men runt klockan 03.00 fick jag äntligen hem pappa :)
somnade väl runt fyra och vaknade 13.08, skapligt. åkte hem till mamma,
städade lägenheten och lagade världens godaste mat.
nu sitter jag och kollar på tv, ska nog hämta lite choklad som jag köpte idag. mums

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg:D

2009-06-21 @ 11:14:10
URL: http://amandaassnarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback