frågestunden är slut



1. har du någon tvångstanke? :D

svar: haha ja det har jag faktiskt. Väldigt många ibland till och med. T.ex om jag är ute och går så måste jag sparka på fem olika stenar ett x antal gånger, eller när min kompis säger "kors i taket" (vilket hon gör ofta) så måste jag titta uppåt, varesig det är ett tak där eller inte.


2. vad är det bästa med sommaren, om du bara får säga en sak ? :D

svar: det bästa med sommaren är att man slipper ta på sig en massa kläder när man ska gå ut, utan man kan ta på sig ett par shorts och ett linne och bara tralla runt. Man behöver inte ens ett par skor!

  

3.
1. Har du någon / några favorit bloggar, isåfall vilka?
2. hur många besökare har du cirka per dag?
3. Vad fick dig att börja blogga? :)

Svar:  1. Jag har några favoriter, tex blondinbella, stina-lee, kissie. Sen har jag favoriter inom "småbloggarna", som erik andersson, min mamma (haha) och många många fler!

2. jag har inte alls många besökare, varierar mellan 30 och 50 ungefär.

3. jag kommer inte ihåg riktigt precis hur det var, men jag tyckte det lät som en rolig grej. Och jag hade haft min blogg ungefär 6-8 månader innan jag tog tag i den på riktigt.


4. drömkille? ;)

svar: hur han ser ut och ska vara eller någon kändis? Kan svara på båda. Jag tycker att han ska vara omtänksam, gosig och se bra ut. Bruna ögon är någonting som är det lilla extra.
på kändisfronten så kan jag inte tänka mig någon annan än christiano ronaldo!


5. Hur kom det säg att du började blogga? :-)
svar: jag tyckte som sagt att det lät som en rolig grej, jag och min syster skapade våra bloggar på samma dag, så jag tror att vi hade pratat om det tillsammans.

  

6. vilken blogg har snyggast header? (du får inte säga att det är din egen) :P
svar: åh vad svårt, har sett så många. Just nu är det erik andersson, den är så somrig!

  

7. Vad får du blogginspiration ifrån?
svar: från alla andra bloggar jag läser och lite vad som händer runt omkring.

  

8. hur började du blogga, och vem är den bästa personen du vet? :)
svar: jag och min syster satt och pratade om det där med blogg, och det lät som en rolig grej. Den bästa personen jag vet är min mormor tror jag, hon ställer alltid upp och är en riktig pärla!

  

9.
1. När tycker du man är mogen för att skaffa barn?
2. Vem är din största förebild?
3. Vad tycker du en bra blogg ska innehålla?
4. Vad tycker du om min blogg?
svar: 1. Man är mogen att skaffa barn när man är 18 tycker jag. Då man kan skaffa sig ett riktigt jobb och tjäna egna pengar. Man måste självklart kunna välja bort fester och liknande för att kunna ta hand om sitt barn, och så tycker jag det är viktigt att man ska bo ihop med barnets pappa, eller att han bor väldigt nära så han kan hjälpa till.
2. Min förebild, ska nog inte säga största, är nog blondinbella, hon har hur många bollar som helst uppe i luften samtidigt och verkar leva ett underbart och intressant liv.
3. En bra blogg ska innehålla allt mellan himmel och jord. Innehållet ska variera kraftigt, men det ska ändå vara sammanhängande.
4. Jag tycker din blogg är charmig, den flyter på bra och är väldigt lättläst :-)


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: ikväll. :) ska räkna rösterna nu hade jag tänkt. så resultatet kommer upp i bloggen snart. :)

2009-06-20 @ 18:51:55
URL: http://josefyines.blogg.se/
Postat av: josefine

Grattis, du blev veckans blogg! Nu kommer du att vara länkad i min blogg i en vecka. :)

2009-06-20 @ 19:03:28
URL: http://josefyines.blogg.se/
Postat av: tvillingtelepati, :))

bra svar på vår fråga ! :D

2009-06-20 @ 19:14:24
URL: http://tvillingtelepati.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Kanon svar tycker jag :D.

2009-06-20 @ 19:22:10
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Elin

Roligt svar, Christian Ronaldo är snygg (=

2009-06-20 @ 21:38:36
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback