TREDJE ADVENT

Låg i sängen och tittade på film till klockan två idag, sen gick jag upp till kyrkan här
i Lingbo och kollade på lucia, kusinvitamin var lucia i år. En lucia och tre tärnor.
Så tråkigt att inte flera ställer upp tycker jag! Fikade, sen åkte jag med farmor och
hämtade Elina, köpte godis och sen gick vi på lucian i Ockelbo. Jättefint!
Fick skjuts av Elinas mamma hem sen, käkat massa gott och nu ska jag kolla på
film och sova lite :)
Första dagen i skolan imorgon på fyra veckor, känns förvånansvärt bra!
Sover troligtvis hos älskade Petra imorgon också, saknar henne ja.

Slänger in en passande bild nu i juletider.



amanda

Kommentarer
Postat av: mia

åh, härlig bild!

2009-12-14 @ 22:07:29
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback