INGEN SUPERHJÄLTE PRECIS..

Har bara degat hela dagen. Städat lite på mitt rum - som jag alltid gör när jag är hemma
och är sjuk. Då kan man ju börja fundera på om jag är sjuk i huvudet, eller om jag
är sjuk.. sjuk. Fattar ni? Jag har iallafall massa flätor i mitt hår nu, i hopp om att
bli lockig i håret tills imorgon, men kommer väl se ut som en katt som slickat i ett
eluttag istället för sin matskål. No good.
Sitter och snorar också, och nyser.. Ett + är iallafall att jag har nybäddat i min säng.
Då sover jag gott ikväll. Eller skönt. Nice. Awsome. Bra. Super. Grymt. Kanon. Häst.



amanda

Kommentarer
Postat av: Sus

Haha, du är rolig =)

2009-12-17 @ 06:30:14
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback