HON HAR BLOMMOR I SITT HÅR

Har sovit hos petra i två nätter nu. I fredags var vi på olika fester i ockelbo, var inte sådär jätteroligt så vi åkte hem vid halv två. Jag somnade väl som en stock som vanligt. Stackars Petra säger jag ;) Igår var vi till Valbo på mellandagsrea, någonting som jag nog inte gör en gång till. Fy tusan vad mycket folk det var där! Gick ju knappt att komma in på affärerna. Men fick iallafall lite nytt till garderoben. Missade tåget hem med 3 ynka minuter så fick ta buss till sandviken och sedan buss därifrån till Ockelbo. Hej och hå!

Och ibland saknar jag mitt blonda hår nå otroligt!



amanda

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hur många fester var ni på tillslut? Tror ja räknade att ja var på 5 olika ställen innan ja gick hem hehe ;)

2009-12-27 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback