HAPPY DAY

MEN GAAAAAAH.
Här sitter man och skriver ett inlägg som kommer rakt från hjärtat, och vad händer? JO - datorn laggar sönder och internet dör, och R.I.P mitt blogginlägg. Men iallafall, så började min dag jättedåligt. Mitt tåg var försenat med över en timme och jag höll på frysa tårna av mig i mina converse (jag vet, inte de bästa skorna. Och förlåt mormor att jag inte har vinterskor på fötterna) men tillslut kom tåget. Hade en heldag i stan med Petra, Ida och Frida. Köpte ett par ascoola brallz, tröja, en mössa <---- (KLICKA OCH LÄS) och handsprit. Kollade senare på bio - avatar. Den var nice som tusan! Träffade Thomas en sväng, alltid trevligt! :)



amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback