GOTT NYTT ÅR

Det känns konstigt men sant, att det faktiskt är den sista dagen på 2009. Det här året har varit lyckligt, sorgligt, tråkigt, roligt, underbart och knäppt. Jag har mött otroligt fina människor och haft kvar mina "gamla" vänner som betyder så otroligt mycket för mig. Det finna många minnesvärda stunder jag upplevt, många blandade känslor och upplevelser. Av 2010 förväntar jag mig ett mycket bättre, spännande och gladare år. Jag ska ta vara på de stunder som kommer, och umgås mer med mina vänner. Det får bli mitt nyårslöfte. Men tills vi hörs nästa gång, så önskar jag er läsare ett riktigt gott nytt år!

 


amanda

 


Kommentarer
Postat av: Sus

Gott Nytt År och ta hand om dig ikväll!!!!!!

Puss!

2009-12-31 @ 14:25:01
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback