GILLAR & OGILLAR


LINGBO -  Konstigt nog har det varit ruggigt skönt att varit hemma i fyra veckor.
Lugnt och skönt varenda dag, överdrivet lugnt och skönt.

MUSIKAL - Kanske det bästa som finns, önskar att jag gick i nian och att jag skulle
söka gymnasium nu. Det skulle lätt blivit nå estetiskt! Inriktning teater/musikal.
Tråkigt som tusan att jag kom på det två år försent.

MTV - Just spelar de sån asnice musik, man vill bara hoppa in i tv:n och vara
med i alla musikvideor, haha!


MITT RUM - Nu ser det ut som rena rama bombnedslaget, och jag får ångest så fort
jag tänker på att jag måste städa. + att jag hatar mina tapeter och golv.
Jag vet vad som kommer stå överst på önskelistan.

STOCKHOLM I JULETIDER - Jag gillar Stockholm, det gör jag. Det är mycket folk och
många att kolla på. Men under såna här juletider så blir det alldeles för mycket
människor på ett och samma ställe. När man inte kan gå utan att någon andas i örat
på en så har det gått över min gräns. Faktiskt.

JULKALENDERN - Visst var det bättre förr?



Kommentarer
Postat av: Markus

Jag vill också vara med i en musikal!

2009-12-08 @ 14:38:28
URL: http://markuuus
Postat av: Adam S

Hej! Svarar: Ja det gör jag. =)

2009-12-08 @ 15:22:01
URL: http://addedraw.blogg.se/
Postat av: Adam S

Adda min msn så tar vi snacket där, samma som min e-postadress som jag svarar med i DETTA inlägget. =)

2009-12-08 @ 17:28:18
URL: http://addedraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback