lördag söndag måndag

I lördags började vi kvällen med jacuzzibad och bastu med massa mys
hemma hos emelie, käkade pizza och sen begav vi oss ner på stan en sväng,
sen på insparken, som sög. Spenderade stort sett hela kvällen på stan istället
där det var cruising för fulla muggar.

I söndags åkte jag ut till mormor i forsbacka och tittade på deras hus som de
håller på att bygga, precis vid vattnet. Sjukt fint! var in på köpis en sväng och kollade.
Hittade ett par skor för 50 kr, hur bra som helst. Dock missfärgade så får se om
ja kommer använda dom..

Idag har ja bara gått i skolan, men imorse fick jag jaga hem en kossa som rymt.
Den var nere i diket så jag fick klappa till den på rumpan så den skulle gå, herregud.
Jag fattar inte att jag vågade! haha.
Nu ska jag duscha, sen ska jag bara slappa och förhoppninfsvis somna i skaplig tid.





underbara människor!



Kommentarer
Postat av: sofie heter jag

haha :) kossan var bäst ! haha

tar du halv 9 tåget ? :) PUSSS

2009-09-01 @ 16:54:53
URL: http://sofierebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback