hemma

kom hem för en stund sen från nisse, cyklade dit en sväng och umgicks med han
och martin, kollade på film, en skitdålig rysare som jag inte kommer ihåg namnet på
och sen kollade vi på "varannan vecka" - var nog bra för nisse som var lite rädd under
rysaren ;) haha! och så var vi tvungen att åka iväg en sväng för att leta efter hans
lillebror också som vägrade åka hem, men sen somnade lillebrorsan gott i soffan,
snarkandes, men så kommer nisse ochväcker honom hela tiden, schysst.
cyklade iallafall snabbt som blixten hem sen igen, svettigt värre, mys.

imorn ska jag till tandläkaren, eller det är ju egentligen idag (tisdag), ska dra ut en
eller två tänder... gosh jag kommer avlida.

och btw så var jag ute och sprang idag också, 4 km! great


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback