dålig uppdatering

usch så dålig jag är på att uppdatera nu, men jag skyller på att det är sommar
och att jag har andra saker för mig.
under de dagar som gått har det hänt väldigt mycket, men jag kommer knappt ihåg
det nu, haha. men har iallafall varit på kräftskiva, badat en massa, övernattat i garaget
av någon konstig anledning, städat mitt rum och färgat idas hår.
jobbade på gotan igår med, ice age 3, haha vilken gullig film det var.

och så har jag problem med min design, vet inte alls hur jag ska ha den. så det här får
vara min nöd-design för tillfället, tills det dyker upp någonting bättre. tänkte om jag skulle
beställa en design från någon, någon av er som har något förslag på någon bra? :)

lite random bilder under denna period som varit;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback