bilder från stockholm

orkar inte skriva om stockholm så det kommer bilder istället.
men måste bara berätta en sak! när vi kom utanför gröna lund så såg jag en sjuuukt
söt kille, han var påväg från grönan så vi mötte varandra på vägen, och då kommer han
fram till mig och ger mig någonting o ser mig i ögonen och säger "varsågod" och flinar.
och jag fattade ingenting, trodde han gav mig nå reklamskit, men då var det två stycken
"biljetter" som inträde till grönan, och dom fungerade! så tack
söta killen utanför gröna lund!
blev lite smått kär i honom, haha nej, skämt o sido, men det var så gulligt gjort tycker jag! :)

bilder:


















den bilden får avsluta, orkar itne lägga upp fler :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback