hahahahahaha *andas* hahahahah

jag vaknade natten till igår av att frida hade sitt pekfinger två centimeter från mitt ansikte och sa:

frida: durkslag...!
jag: eeeeeh va?

frida sätter sig upp

frida: ja, är det inte sån man har pasta i? heter det inte så? durk.....slag...
jag: öh jo det gör det, men VARFÖR väcker du mig NU och pratar om durkslag? frida, är du vaken?
frida: ja, jag vet vad jag pratar om
jag: HAHAHAHAHAHAHAHAH
frida: men amanda, kan du vara tyst?! jag vill sova!
jag: HAHAHAHAHAHAHAHAH

sen sa jag åt henne att hon fick skylla sig själv om hon väckte mig mitt i natten och började yra om durkslag... hahahah skrattar så jag gråter varje gång jag tänker på det! hon har inte alla vm-chips i påsen hon inte.

berättar om grekland någon gång när jag har tid och lust! ni kan få en bild så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback