we were'nt born to follow

måste säga att jag lever för musik numera. tänk om vi inte hade haft radio, instrument eller någon annan form av musik. undra hur vi människor skulle leva då? för det är iallafall hälften av befolkningen på jorden som har med musik och göra, vissa som spelar i stora band, vissa i mindre band och vissa använder musik som t.ex. att lyssna i sin ipod eller sitta och lyssna på radion. själv så hade jag inte klarat mig utan musik, det är nog panik när det är slut på batteri i min ipod. dagarna blir så himla mycket tråkigare. tänk på sommaren, vad hade man gjort utan musik då? när man träffar några kompisar och grillar, vad ska man ha som bryter tystnaden? musik. svaret kommer alltid att vara musik! music is a lifestyle. och jag kommer alltid att brinna för det. varesig jag kommer stå på scen själv, eller vara på sidan av den - så kommer jag alltid att brinna för musiken lika mycket. oavsett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback