VÄRLDENS TRÅKIGASTE DAG! HEJ

Men är inte alla söndagar tråkiga? Idag har ja bara kollat på massa film.
Och sänkt mig ännu mer. Får ångest bara jag tänker på att jag aldrig gör någonting med mitt liv.
Jag sitter bara hemma hela tiden och träffar aldrig mina kompisar.
Känner mig som världens tråkigaste människa.

Och mitt abonemang krånglar, så jag har skyhög räkning nu och kommer nog inte få något
studiebidrag nästa månad om det fortsätter såhär. Rör knappt telefonen och ändå så sticker pengarna
iväg? Hur går det ihop?

Iallafall, om man inte har nå pengar så kan man t.ex inte göra någonting?
Som att bowla, gå på bio eller liknande. Allt ska ju vara så jäkla dyrt så jag spyr snart.
Fy vilken klagodag. Och vilket klagoinlägg det blev.

Och nu tänker jag fortsätta vara tråkigt och skita i att lägga in en bild. Mohaha
puss

amanda

Kommentarer
Postat av: ppp

fint inlägg amanda, mycket intressant :D

2009-10-25 @ 19:31:18
URL: http://ppetrasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback