HOME SWEET HOME

Igår var kanske den roligaste dagen på länge.
Mys med de bästa på eftermiddagen och mot kvällen, med massa
donkenkäk och dansträning.
Sen gick vi till polhem och dansade i två timmar.
Bästa på länge.
Fick skjuts av Malins pappa till sätra, och jag sov hos min moster.
Mycket mys.

Idag redovisade jag och Linnea vårat musikprojekt "Kizz".
Vi stod och headbanga i två minuter.
Hade sprayat håret svart. (och jag är blond!)
Målade oss som Paul Stanley.
Något jag aldrig (!!!!!!!!) mer gör om.

OCH NI FÅR INTE GLÖMMA ATT KOLLA IN
FELICIAS BLOGG.
DÄR FINNS NÅGOT NI INTE VILL MISSA. I PROMISE.


bilder från igår och idag:


mystjejer


äckliga tjejer - men det bjuder vi på. puss


vi rockar på. som vanligt.


amanda

Kommentarer
Postat av: fff

mohahahha

2009-10-22 @ 23:29:12
URL: http://[email protected]
Postat av: LLL

man ser att du headbangade lite för mkt och fick nackspärr! ;D

2009-10-24 @ 17:53:35
Postat av: Morgan Wahlund

Snygga bilder ;)

2009-10-25 @ 16:21:05
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback