GODNATT BLOGGEN

Har inte alls varit nå pigg idag.
Kan vara svininfluensan som kommer krypande och invaderar min
kropp. Eller så är det bara lite feber.
Bra mår jag inte iallafall.
Jag hade sett fram emot min massage som jag skulle på idag, men
kände att jag inte kunde bli masserad om ja mår såhär.
Så min lärare skickade hem mig och petra, för hon mådde också
dåligt. Kom hem klockan tre och då somnade jag, sov några timmar.
Kollade på idol sen sov jag ytterligare någon timme.
Och nu tänkte jag sova igen. Vilken fredag!

amanda

Kommentarer
Postat av: Sus

Stackare...G är också sjuk nu..jag har smittat er allihopa =(

2009-10-24 @ 10:18:12
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback