FILOSOFERAR

Ibland kan jag bara sitta och fundera lite på livet, vad det kan gå ut på.
Men jag kommer aldrig fram till något riktigt svar.
Vad får mig att må bra, och vad behöver jag göra eller säga för att uttrycka
mig så alla kan förstå hur jag känner och tänker?
Frågor som inte har något rätt svar.
Frågor som kan ha en miljon olika betydelser, beroende på hur man är som
individ. Vad som får mig att må bra är när jag umgås med mina vänner, det finns liksom
ingenting som får mig att må lika bra som dom.
Hur jag uttrycker mig så att andra förstår, är ingenting jag kan svara på. Faktiskt.

Jag kan ge ett exempel på en grej jag är dålig på t.ex. att skriva ner sådant jag funderar på.
Gör något försök ibland här på bloggen, men utan vidare resultat. Får aldrig riktigt ut det jag
vill säga till mina läsare.
Känner ni aldrig någon gång att ni inte får ur er det ni vill säga?
Jag har för många såna stunder.

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback