BORDE INTE KOLLA MEN KAN INTE HÅLLA MIG

Ja alltså jag pratar om Idol (vad är det för skitprogram egentligen?!?) Jag hade ställt
in mig på att Rabih skulle åka hem idag. Men nejnej, såklart så har ju massa 12-åriga
tjejer ringt in och röstat på den "sötnosen" som fick Erika att lämna Idol.
Tycker det är helt fel att svenska folket ska få rösta, det blir inte ett dugg rättvist på
något sätt.
Jag menar t.ex. när Johan Palm var med i Idol, det var ju endast småtjejer
som röstade 12873728 gånger var på honom, och det höll honom kvar rätt länge.
(trots att han inte var/var i målbrottet, lite svårt att avgöra om han sjöng så falskt eller
om han faktiskt var i målbrottet.)
Men någon annan kanske hade kunnat fått de
rösterna och kanske kommit ända till finalen? Och ha en VÄRDIG plats där.

Äh, hörru Bagge. Om du ser det här så kan du slänga in lite extra röster till Erik
nästa fredag - har hört att det är dom bra som får åka hem!

puss
amanda

Kommentarer
Postat av: Sus

Klok unge du!

2009-10-31 @ 10:41:51
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback