© värdelöst

ah, det känns så nu faktiskt. att allt är värdelöst.
jag har kommit in preliminärt på florist, men nu är jag
inte säker på om jag vill det längre. jag är inte säker på någonting
längre. ibland känns det som om det är det jag vill
hålla på med, ibland förskolelärare eller ibland till och med
psykolog. jag vet ju att jag inte kan bli allt, men
hur ska jag välja? hur ska jag komma fram till det som är
bäst för mig? jag har ingen aning iallafall.
plus att jag har fett mycket den här veckan.
prov & skit. känns skönt att jag har fått mycket pluggande
gjort idag.  nu är det mat & en varm dusch som
väntar. sen läggdags. ny dag imorgon,
nya bekymmer väntar.

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback