komm und hilf mir

jag försöker att förstå mig på hemkunskapen,
men det går inte! ;o kan någon, typ nu kanske hjälpa
mig? ;o tog med fel so-bok hem så klarar inget
läxförhör imorn. fick ett 'prov' idag också,
har fyra veckor på oss att bli klar med det - kemimatte.
jag, syster & hanna cyklade alla på en cykel
mot albin & viktor idag, skulle käka glass.
på vägen dit stannade syster till & skrek att det
satt en groda på vägen, men vi andra skrattade till
& sa att det bara var ett löv som blåste.
men hon hade rätt, grodorna är påväg fram.
plus att vi såg två fjärilar & en massa tussilago!
första jag såg iår iallafall ;o
nyduschad & sliten efter nationella idag.

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback